.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزنامه رسالت: رقص و شنای مختلط در سواحل دریای مازندران


روزنامه رسالت نوشت:

به دلیل عدم کنترل مسئولین بر وضعیت بی حجابی و بدحجابی در سالهای اخیر و به اوج رسیدن روند ناهنجاری های اجتماعی، متاسفانه شمال کشور به جولانگاه افراد هنجار شکن تبدیل گردیده است.

برابر بررسی به عمل آمده، به دلیل عدم کنترل مسئولین بر وضعیت بی حجابی و بدحجابی در سالهای اخیر و به اوج رسیدن روند ناهنجاری های اجتماعی، متاسفانه شمال کشور نیز با توجه به داشتن مواهب طبیعی مثل کوه، جنگل، دریا و فضاهای تفریحی متعدد امروزه به جولانگاه افراد هنجار شکن از سراسر کشور تبدیل گردیده است.

عدم رعایت حجاب و پخش موسیقی های مبتذل هنجار شکن در سواحل دریا، شنای مختلط مردان و زنان بویژه مسافران سایر استان ها، رقص و پایکوبی مختلط توسط برخی از مسافران در سواحل دریا به صورت نیمه برهنه، مصرف مشروبات الکی در سواحل دریا و معضلات پس از مصرف و تهدیدات امنیتی، عدم کنترل و نظارت بر اماکن و ویلاهای ساحلی که احتمال انواع و اقسام منکرات در آن مکان ها وجود دارد، از جمله مهمترین معضلات و ناهنجاری هایی است که سواحل شمال کشور را در خود احاطه کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

jhgjgf 3 مرداد 1389
لازم به توضیح اینکه سال گذشته در سواحل بکر فریدونکنار نوارهای موسیقی مبتذل در حال پخش شدن بود که بعلت برخورد معاون ولایی و متدین وقت فرمانداری با عوامل ان ودستور به جمع کردن انها از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان فرماندار بی کفایت فریدونکنار وقت از معاون فرمانداری انتقاد میکند که معاون محترم بعداز مدتی از این موضوع ترجیح میدهد استعفا دهد واین وضع را مشاهده ننماید
نا شناس 3 مرداد 1389
مگر دولت خاتمی است که این کارها صورت بگیرد وکفن پوشان به خیابان بریزند؟ این حرف ها شایعه ضد انقلاب است در دولت ولایی و اسلامی احمدی نژاد هرگز این کارها صورت نمی گیرد حتی اگر با چشم خود نیز دیده اید باور نکنید. چشم شما حتما تحت تاثیر تیلیغات رسانه های اسرائیلی قرار گرفته است و وارونه دیده است.
غضنفری 3 مرداد 1389
اگر چنین چیزی واقعا" صحت داشته باشد باید مسئولین استانی مخصوصا"معاون سیاسی امنیتی استانداری پاسخگوباشد چرا که مازندران استان شهیدپرور ودلاور خیزاست بهیچوجه مردم غیور آن اجازه نمی دهند که استان تبدیل به زباله دانهای افرادناپاک وفریفته بزک کرده غرب شوندما که تاکنون فقط حرف شنیدیم نگذارید نا کارآمدی جلوه کند آنوقت است که خوده مردم دست به کار خواهند شد ومدیران جوان وناپخته وحراف را به زیر خواهند کشیدو....
نا شناس 4 مرداد 1389
با این همه منکرات فکر کنم آب دریای خزر سهم ایران خشک بشه ..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.